субота, 5. јун 2010.

Daleko više od marketinga

Autor: Dejan Simonović
Da bismo životnu sredinu održali u iole podnošljivom stanju, neophodno nam je daleko više od marketinga. Daleko više od slikanja. I daleko više od marketinških dana čiji je jedini stvarni cilj i jedini stvarni učinak promocija zaštitinika i „zaštitnika“.
Neophodna nam je svakodnevna, najbrižljivija posvećenost. Neophodan je istinski rad i istinski napor. Neophodno je mnogo truda.
Treba nam istrajnosti. Treba nam odvažnosti.
Neophodno je mnogo više pažnje, a mnogo manje medijske lažnje. Mnogo više prave akcije, a mnogo manje medijske folirancije.
Zagađuje se i uništava u gorkoj zbilji, ne u medijskoj magli.
Sve rasprostranjenije načelo – drži vodu dok kamere odu – vodi ravno u propast.
Kamere neće zaštiti sredinu u kojoj živimo. Naprotiv. Fizičkom zagađenju će dodati duševno i duhovno.
Zavrnimo rukave, to nam jedino preostaje.

Нема коментара:

Постави коментар

Šumske fotke

Srpsko - tranzicijski rečnik

Srpske televizije Tajni servis tajkunske Srbije. Jedinstveni slogan: Vaše pravo da ne znate ništa.
Još...

Elementarna logika

a. Zvezdarska šuma je zdrava, kvalitetna šuma (Posebna osnova gazdovanja šumama za gazdinsku jedinicu Zvezdara iz 2008. godine)
b. Šumovitost Beograda i Srbije je daleko ispod evropskih standarda (Šumske zajednice obuhvataju svega 11,3% teritorije Beograda, a orjentaciona je procena da bi trebalo da iznosi 27,3% površine našeg grada.)
c. Zemljište, regulacionim planom predviđeno za izgradnju i dogradnju objekata, je šumsko, ne građevinsko zemljište.
Zaključak: Seča ma kog dela Zvezdarske šume (i ne samo Zvezdarske šume) je nedopustiva.
Zašto je nekima toliko teško da razumeju elementarnu logiku?

Zvezdarska šuma video zapis