субота, 23. јануар 2010.

Džek Šumosek: Beogradski urbanisti su moji odani sledbenici

Kao što samo već najavili, Džek Šumosek, planetarna šumocidna zvezda, predsedavaće javnom sednicom Komisije za rašumljavanje grada Beograda. Tim povodom smo uspeli da od gospodina Šumoseka dobijemo ekskluzivnu izjavu.
Gospodine Šumosek, kako se osećate u Beogradu?
Fenomenalno. Kao kod kuće. Ovaj grad je raj za mene i moje prijatelje Secka i Šumoždera. Beogradski urbanisti su moji odani sledbenici.
Možete li nešto da obećate?
Iza mene, mojih prijatelja i mojih urbanističkih sledbenika u Beogradu neće ostati ni drvce, ni travka. Iskorenićemo jednom zauvek to odvratno zelenilo.
Neki građani se tome protive.
Gadim se građana. Uostalom, ko njih šta pita. Građani su ništa, urbanisti sve. Dole drveće, dole travnjaci, dole građani!
Šta o dolasku Džeka Šumoseka kažu njegovi privrženici?
Sekretarijat za urbanizam
Zadatak će biti obavljen. Zvezdarska šuma mora pasti. Kao i ostale šume, parkovi, travnjaci i ostale bezvezarije koje ne donose nikakvu proviziju.
Urbanistički zavod (u kolektivnom zanosu)
Ništa bez Džeka Šumoseka.
Komisija za planove
Bravo, majstore!
Podsećamo, javna sednica Komisije za rašumljavanje će se održati u utorak, 26. januara, od 13:30 do 15:30 časova, na platou ispred Sekretarijata za urbanizam, 27. marta 43-45. Tom prilikom će Džek Šumosek davati autograme i intervuje.
Dođite, ovo je jedinstvena prilika da iskažete svoja osećanja prema Komisiji za rašumljavanje.

Нема коментара:

Постави коментар

Šumske fotke

Srpsko - tranzicijski rečnik

Srpske televizije Tajni servis tajkunske Srbije. Jedinstveni slogan: Vaše pravo da ne znate ništa.
Još...

Elementarna logika

a. Zvezdarska šuma je zdrava, kvalitetna šuma (Posebna osnova gazdovanja šumama za gazdinsku jedinicu Zvezdara iz 2008. godine)
b. Šumovitost Beograda i Srbije je daleko ispod evropskih standarda (Šumske zajednice obuhvataju svega 11,3% teritorije Beograda, a orjentaciona je procena da bi trebalo da iznosi 27,3% površine našeg grada.)
c. Zemljište, regulacionim planom predviđeno za izgradnju i dogradnju objekata, je šumsko, ne građevinsko zemljište.
Zaključak: Seča ma kog dela Zvezdarske šume (i ne samo Zvezdarske šume) je nedopustiva.
Zašto je nekima toliko teško da razumeju elementarnu logiku?

Zvezdarska šuma video zapis