уторак, 3. новембар 2009.

Seča u mirijevskom delu Zvezdarske šume

Još jedna jako ružna vest upravo na dan čistog vazduha. Seča u mirijevskom delu Zvezdarske šume, u ulici Nikole Doksata iznad ulice Jovanke Radaković, na 150 metara posle raskrsnice sa ulicom Dragoslava Srejovića.





Prenosimo dramatičan apel našeg sugrađanina, bez ikakvih izmena:
"Bojim se da smo zakasnili....evo i po ovakvom vremenu kakvo je oni seku, odnose......svako ko je normalan danas nebi radio osim onog koji mora ovo brzo da uradi....da pocne da gradi a kad pocne rusiti ga sigurno nece.....juce su padala stabla visine 20 metara precnika pola metra.....ceo dan sam ih gledao pa i svadjao sa njima......ako me neubiju ovi mafijasi koji dolaze da seku shumu sa Audijima i BMWeima.....drzava ce......
Majka se prepirala sa investitorom koji kaze da ga je taj deo shume kostao 300000 evra.....bagatela.....sa 6 zgrada lepo ce on zaraditi......evo saljem i slike friske od pre par minuta.......

Odustali smo odavno od policije!!!!!!!!!!!!!! Ovih godina uglavnom su dolazili nedeljom kada nerade drz. sluzbe, kako ja izletim da ih jurim oni pobegnu, a kada ih vidim i pozovem policiju posle 2 minuta drvosece se javljaju na telefon i beze. (licno sam ih gledao kroz prozor) policiji treba izmedju 15 - 30 minuta da dodje....
A chak su komsiju priveli na informativni razgovor jer je jurio ove po shumi........
To su mi cak potvrdili i iz gradskog zelenila.....chak je nacelnik MUP Mirijevo i smenjen.....
Sada nismo zvali miliciju jer sam predprosle nedelje zatekao zelenilo i shumara kako premeravaju placeve......kada sam ih pitao shta se desava rekli su da ce se tu graditi zgrade.....
Juce kada sam pitao shumara shta se desava: - Nemoj molim te nista da radis imaju sve papire.... Nikada nisam voleo tog drvosecu, uvek mi je bio sumnjiv.....

Sada nema nikoga taj deo je totalno zavejan.......nazalost nemam informacije o investitorima ali kako sam primetio jedan je imao izrazeni crnogorski naglasak....raspitacu se, naravno."

Нема коментара:

Постави коментар

Šumske fotke

Srpsko - tranzicijski rečnik

Srpske televizije Tajni servis tajkunske Srbije. Jedinstveni slogan: Vaše pravo da ne znate ništa.
Još...

Elementarna logika

a. Zvezdarska šuma je zdrava, kvalitetna šuma (Posebna osnova gazdovanja šumama za gazdinsku jedinicu Zvezdara iz 2008. godine)
b. Šumovitost Beograda i Srbije je daleko ispod evropskih standarda (Šumske zajednice obuhvataju svega 11,3% teritorije Beograda, a orjentaciona je procena da bi trebalo da iznosi 27,3% površine našeg grada.)
c. Zemljište, regulacionim planom predviđeno za izgradnju i dogradnju objekata, je šumsko, ne građevinsko zemljište.
Zaključak: Seča ma kog dela Zvezdarske šume (i ne samo Zvezdarske šume) je nedopustiva.
Zašto je nekima toliko teško da razumeju elementarnu logiku?

Zvezdarska šuma video zapis